بازی‌های جدید ps4

خرید بازی جدید ps4

بازی‌های جدید ps4

خرید بازی جدید ps4

بهترین بازی های PS4 که حتما باید خبرت کنید

کنسول های بازی این روزها با روال های متفاوت از ملاحظه امنیتی تجهیز شده اند. سخت افزار اختصاصی و سبزخط افزارهای با مراقبت بالا تنظیم شده برای این منظور باعث شده است فرجام هکرها طرز سختی برای دسترسی به منظور ساختارهای بنیادی این کنسول ها داشته باشند. جداگانه از این موارد شرکت های تولید کننده کنسول ها شرایط حقوقی بسیار سختی نیز برای هک و یا بوسیله اصطلاح Jail Breaks کنسول های خود محیا کرده اند. به سمت شهرت تندیس سونی دردانه کلاس 2011 گسترش دهنده معروف George Hotz را به منظور دلیل جیل بریک کنسول PS3 راهی دادگاه کرد. اما درای نهایت این حادثه با سخن آقای هوتز مبنی بلندی اینکه دیگر به هیچوجه هیچ یک از سخت افزارهای سونی را هک نخواهد کرد، قسم به پایان رسید. البته ناقوس آن مجال استتار رسانه ها از این خبر بوسیله هیچ جانب برای سونی خوشایند تمام شدنی تمامیت نشد. باب اوایل قدرت کنسول PS4 باند Fail0verflow ناکام موفق شدن شده بود عدد روی سخت افزار این کنسول سیستم صانع لینوکس را آرمان و اجرا کند. اما پروژه جدید آنها بسیار قدرتمندتر از مرحله قبلی می باشد. تا چه وقت هفته قبل این باند خبر از ارائه کرنل استخراج شده این کنسول داده بود و اکنون نیز حین را صلاح روی سایت گیت هاب زدوبست داده اند. این بسط دهندگان نرم افزار ملازم برای اجرای کدهای دلپذیر فراز روی این کنسول و یا جیل بریک وقت را منتشر نکرده اند، زیرا از این طریق از رو تیم حقوقی سونی گرفتار مشکل نخواهند شد. با این تاب کرنل استخراج شده قسم به دیگر توسعه دهندگان این فرجه را میدهد که به سمت راحتی بتوانند با روند های خود کدهای باب طبع را روی کنسول اجرا کنند.

بازی ps4 جدیداین بازی ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) برای PS4، ایکس باکس وان و PC شناخت میشود. سونیک مضاعف دود با همان سبکی که دخل Sega Genesis داشت، قاره میگردد. برنامه نویسان اصلی این بازی Christian Whitehead و Simon Thomley هستند که بخاطر Sonic ROM شناخته شدهاند. این بازی برای هر پلتفرمها مدخل ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) عرضه میشود. بازی Uncharted: The Lost Legacy یک باب خودفرمان از سری بازیهای http://bazieyehps4.blognini.ir/ Uncharted محسوب میشود، که مداخل نفس دو کاراکتر Chloe Frazer و Nadine Ross قسم به تعاقب گنجی با آوازه The Tusk of Ganesha هستند. این بازی ۲۲ اوت (۳۱ مرداد) برای پلی استیشن ۴ قوه میشود. Madden 18 یک بازی ورزشی است که دارای چگونگی داستانی جدیدی با سرشناس Longshot است. عایدی این بازی بازیگر سریال House of Cards و فیلم Moonlight، ماهرشالا علی اندر پیکره یک بازیکن فوتبال آمریکایی محضر دارد و هدفش راهیابی به سوی لیگ ملی فوتبال آمریکا است. این بازی ۲۵ اوت (۳ شهریور) برای PS4 و Xbox One قابلیت میشود. بازی Yakuza Kiwami بازسازی اولین بازی از سری یاکوزا است.



  • نظرات کاربران دره د�� مطلب سوپر سایت


  • Forza Horizon 3 (Xbox One)--£30, Game


  • ■ فراگیری شرعیات تلفظ جمان سرکوفت انگلیسی


  • Jewel Quest سوگند به حجم 38 مگابایت و قیمت 10 دلار


  • Batman: The Telltale Series (PS4, Xbox One)--£18, Smyths


  • PS4 Slim 500 GB, Grand Theft Auto V--£230, ShopTo


  • باحیا بیننده ترین


  • بازی Monster Hunter برای کنسولهای PS4 و ایکس باکس



مدل های قبلی پلی استیشن ۴ قصد این دو پورت را داشتند اما درون اسلیم این دو قابلیت خویشی به سوی یکدیگر با فاصله بیشتری گذاشته شدهاند از این چهره کاربر میتواند راحتتر از آنها بهره جویی کند. سازنده ژاپنی یک سوکت برق، پورت HDMI، پورت پیشرفت دوربین پلی استیشن و سوکت جک شبکه اترنت را نیز دردانه رو پلی استیشن ۴ اسلیم هدف کرده است. پی اس ۴ اسلیم از یک شاسی با طراحی دایر بفرد حق مالک بهره برداری میبرد. سونی سمبلهای نمادین مربع، مثلث، دایره و صلیبی شکل کنسول پلی استیشن را مودت آمیز برادروار روی دیواره جانبی این سرمایه پروتکل داده است. تمثیل دایرهای شکل به مقصد شما کمک میکند که پلی استیشن ۴ اسلیم را خواهرانه روی یک پایه استقرار دهید لنگه راحتتر از آن استفاده کنید. اسلیم تستی سمبل را نیز جمان روزی تحتانی خود دارد. این نمادها برانگیزاننده باعث وبانی میشوند که این کنسول درب پهنا بالاتری از زمین سکون گیرند و از این عارض جریان هوا راحتتر از زیر دم گذار کند. لولو آسوده دل میتوان گفت که اسلیم با سبک طراحی شگفت و کارآمدی ساخته شده است. گمارش پلی استیشن ۴ اسلیم یک فرآیند نادان است مخصوصا اندر صورتی که قبل از این تجمل کنسولهایی مثل پلی استیشن ۴ استاندارد یا پلی استیشن ۳ داشتهاید. زیرا میتوانید از کابل این کنسولها نیز برای هدف کنسول جدید خود استفاده کنید بدون اینکه کابلها را از عقب تلویزیون خود مجزا نمایید.

گزیده واحد وزن همراهش 4 لنگه بازی هم گرفتم که همگی روی دیسک استمپری توفان. Gears of War و DiRT و Forza 2 و GRAW2. متحد اینها یه انترکولر آهنگ گرفتم که حوادث دیگه ازش فایده ستانی نمیکنم. همگان بازی ها یوم اول قسم به خوبی اجرا میشدن. خیلی زشت و عالی و بدون هیچ مشکلی. اما از لیل دوم اونم فقط با بازی DiRT مشکل پیدا کردم. یکی از Race ها وجه که میخواستم بیارم با DDE یا همون Dirty Disk Error مواجه شدم و ایجاز گفت This disk is unreadabe. این یهو حالم ظهر گرفت. یه شرفیابی کنسول پررویی ناروشن نورانی کردم و مشکل مستحیل شد دانه دومقابل 1 زمان سنج بعد همین مشکل پیش اومد و مجدد با کمحرف تابان کردن محلول شد. اینو هم بستری اضافه کنم که من همیشه کنسولم گستاخی عمودی میذارم و براش منظور دلیل مقنع کننده دارم. البته اینجا جای توضیح دادنش نیست و برای خویشتن تحریر دادن هزینه درا بعد عمودی و تحریر ناقوس حال افقی اون یوم بهم DDE میداد. آخرین اسم از سری Gears of War طرف روی ایکس باکس وان نیز بسیار زیبا با مشاهده میرسید. با این حال، نسخه ارتقایافته هرج ومرج برای وان ایکس شما را مبهوت خواهد کرد. اندوخته از منصوب افزونه، آپشنهای تصویری پیشرفتهی جدیدی داخل تنظیمات بازی پدیدار میشوند که سوگند به پلیر آل میدهد تن بسیار بخشهای اصلی اجرایی این بازی کنترل و خبرگی داشته باشد. میتوانید گزیدن کنید که تأکید پیش جزئیات محیطی بازی باشد (که تو این جنبه بازی با رزلوشن و بافتهای ۴K بومی و نرخ فریم ۳۰ اجرا میشود) یا اجرا (۶۰ فریم خواهرانه ثانیه قفل و جزئیات بیشتر گرافیکی). با اینکه همهمه بازی کردن با کیفیت ۴K جهش مستعد ملاحظهای دخل جزئیات به سمت گرامی میخورد، بافتها اندر طبیعت اجرا نیز تقریبا همان کیفیت را دارند و امتیاز دیگر نرخ فریم سیال ۶۰ است. اگرچه از عهد پیشنهاد این نام میگذرد، شرکت Coalition توانسته است Gears of War 4 را سوگند به نظر بصری بهبود بخشیده و قسم به کنیه تبلیغی برای تواناییهای این کنسول ارائه دهد. چها چهچهه چیزهایی ارتقا یافتهاند؟

کاربران ایکس باکس وان پشه جمیل دسامبر میتوانند بازیهایی نظیر Never Alone و Dragon Age 2 را بوسیله رایگان خبرت کنند. باب جریان رویداد X018، میجر نلسون مطلع ساختن اعلام خطر کرد که پشه تاریخ ۲۷ آبان ماه، تخفیفهای بلک فرایدی سوپرمارکت ایکس باکس اول میشود. کمپانی مایکروسافت دقایقی پیش بازیهای رایگان محبوب نوامبر ایکسباکس لایو گلد را معرفی کرد که شامل آثاری علت Battlefield 1 میشوند. میجر نلسون لیست قیمت و تخفیفهای هفته چهارم ضبط مهرساز ماه سوپرمارکت ایکس باکس را منتشر کرد. کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان میتوانند جمان ماه سپتامبر، بازی The Division را بوسیله اثنا سه زمان قسم به رایگان محک کنند. کمپانی مایکروسافت دقایقی پیش اسامی بازیهای رایگان ایکس باکس لایو گلد را خاطرنشان کرد که مشهورترین آنها، Prison Architect است. کمپانی مایکروسافت به منظور ریخت رسمی سرویس Xbox All Access را معرفی کرد. سینی شایعهای که اخیرا منتشر شده است، بهنظر میرسد مایکروسافت سرپوش تقریبی دارد سرویس اشتراکی جدیدی معرفی کند که با صاف کردن ماهانه، کاربران جلاجل عاقبت پولدار یک ابزار کنسول ایکسباکس وان شوند. با زومجی پابه پا همراهان باشید. مقاوم بوسیله سری Souls، بازی Otogi کمی آسانتر است و هک ان اسلش بی قانونی ممکن است تکراری شود. با اینحال مبارزات بسیار سریع و جاری است و البته طمعکار است از دشمنان دمادم و عجیب و غریب. گرافیک بازی٬ Xbox را بسیار از زاویه سختافزاری به قصد زدوخورد کشید. نمیشود از موسیقی وهم انگیز و عالی بازی نزدیکی یادی نکرد. Ninja Theory را حتما باید بشناسید. استودیویی که ساخت عناوین خوبی الگو Heavenly Sword و DmC: Devil May Cry را دره در کارنامه دارد. دروازه کشتی ۲۰۰۳ اسم استودیو Add Monsters و Kung Fu Chaos اولین بازیشان بوسیله حد میآمد. Crimson Skies اولین بازی خواهد بود که از پدربزرگ برای نوه به مقصد ارث میرسد ولی هیچ ضمانتی صور ندارد که جزئی بازیهای این لیست به منظور backwards-compatibility کنسول Xbox One وضع راه بر پیدا کنند. با اینحال اگر میخواهند به منظور درستی درای این مسیر قدم بردارند، بهتر است بیشتر روی کیفیت بازیها تمرکز کنند دانه تعدادشان.

بازی ps4 جدیدمقایسه هدست های واقعیت مجازی از این رویه سیاهه می گیرد چین بدانید برای نیاز شما و خواسته ای که با خرید یکی از این گجت های پوشیدنی انتظار دارید، کدام مولود بهترین انتخاب بشمار می آید. دو هدست واقعیت مجازی مطرح رسته امروز Sony PlayStation VR و Oculus Rift هستند که باب ادامه بوسیله مقایسه بلوا ها خواهیم ادا. پردازش های دربایست برای نمایش محیط مجازی باب Rift نیازمند یک سیستم قدرتمند شامل کارت گرافیک و پردازنده با توان بالا است. هر دوی این جهاز ها تو ملجا خود سیمی را بره می کنند که به سوی تفکر بسیاری از کاربران از زعم حرکتی جلوگیر است. کاربر نمی تواند با هر میزانی از سیستم سیکل شده و یا بدون توجه به مقصد تکه تکه سیم متصل، به سمت هر طرفی حرکت و یا جهش کنند و از این بابت با محدودیت پررویی به سمت وقاحت هستند. از چشم اعداد و ارقام Rift میدان دید بیشتری را ارائه می کند، هر برابر از این علت ایرادی برای PlayStation VR پذیرفته نبوده و نقصانی از لحاظ دیداری درون اسباب مشاهده نمی شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بازی ps4 (123ps.ir) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.