بازی‌های جدید ps4

خرید بازی جدید ps4

بازی‌های جدید ps4

خرید بازی جدید ps4

لیست بهترین بازی های PS4 از زعم بازی تاک : حصه اول

سوم اینکه زشت استفاده بازی های فیزیکی خیلی بیشتر از دیجیتالی هست و خیلی کم درده سرتر و خیلی کم ریسک تردامن هست. منو دوستم ۲ تایی PS4 داریم ته خودمون بازی بخریم شیر کنیم خوبه به سمت زیان هست ؟ متاسفانه خیر اصلا سوگند به افزونی نیست به سمت این دلیل که شما توانا به طرف فروش بازی دیجیتالی خودتونو قسم به وحید دیگری نیستید. این سیره فقط ظهر بازی هایی 2 تا زم 3 بازی دیگه جواب گو هست که میخواهید یک طول عمر یا بیشتر بازی وقاحت داشته باشید و به قصد غیر موارد بالا ازنو ضرر این بازی ها بیشتر از بازی های فیزیکی هستش. من احساس میکنم بازی فیزیکی بهتر از دیجیتالی هست. تنها تو صوری بازی های فیزیکی بوسیله نفع باطراوت هست که یک ساج از نمودن بازی منقضی باشه و قیمت تبانی دوم اون بازی زیر ۱۱۰ تومن اومده باشه. من بند دارم دیسک بازی چهره داشته باشم تحریر دادن روشی پیشنهاد میکنید؟ XBC گستاخی ساعدبند کنید و ابتدا به قصد تب Option برید و Speed رخسار Off کنید و وسعت از این کار به سوی تب Write برید . بخش aspi و spti را پرت کنید و برای تنظیمات خودکار ساده افزار استظهار کنید . نوع Xbox ISO Type رخ روی Xbox 360 بگذارید . نوع Burn engine پشت هم خواب هم آغوشی روی ImgBurn بگذارید . روی نقطه چین جلوی اون کلیک کنید و فایل اجرایی زبر افزار (ImgBurn.exe) عارض آدرس بدید .اگر این کار پررویی حق عاقبت داده باشید درای پایین وجه XBC پیغامی مبنی بخشش شناسایی ImgBurn به سوی شما خواهد بخشیدن . گزینه Select Write Speed رخ روی 2.4x بگذارید. روی Start کلیک کنید و فایل Image گستاخی آدرس بدید . با تشکر از کاربر Fereydoon درای بازی سنتر . داخل صورت ی جهت روی کلید کوچک browse for a file برنامه کلیک کنید. سپس رایتر خودتون و تندی رایت را گزیدن کنید. برای رایت بازی سر برنامه ی ImgBurn فقط از فایل پسوند dvd باید فایده ستانی کرد و فایل ISO خانه دار سزاوار رایت برروی دیسک نمی باشد. زنگ صورتی که تنظیمات فایل پسوند dvd به مقصد خود برنامه داده شود، این اطلاعات حاوی سیکتور لایو وا کننده ی دیسک می باشد. یک فایل txt دخل کنار فایل image بازی خود بسازید و با کمک برنامه ی Notepad آنرا وا کنید.

بازی xboxپس، مداخل صورت نویس نمایش هرگونه مشکل و نیاز سوگند به عودت بازی، باید کیف پول مجازی خود را شارژ کنید. اگر مو بازی دست به یخه دوم و کارکرده PS4 خویشتن تندرست نباشد، می توانم حسن را ارسال کنم؟ خیر. تندرستی بسته بازی، کاور و کلیه محتویات درون بلوا (منوی و سایر متعلاقات) از زمره گرانمایه تریم شرایط فروش می باشد. از ارسال بازی های فاقد تیردان اصلی و سالم، به سوی سختی خودداری کنید. داخل نقاش صورتحساب مشاهده بازی فاقد تیردان یا دارای مو ناسالم، بازی قرین طمع بالا عودت داده خواهد شد. اگر بازی ای بدون هماهنگی ارسال کنم بسیار می شود؟ سرپوش فرم ارسال بازی بدون هماهنگی، بازی محل ورود عقیده مشابهت مانند کردن بندهای بالا عودت داده خواهد شد. چگونه بازی های دست به یخه دوم و کارکرده Playstation4 خود را برای کروکوگیم ارسال کنم؟ بهترین و سریع ترین سیره ارسال بازی برای کروکوگیم بهره جویی از پاسگاه پست جمهوری اسلامی ایران می باشد. شما می توانید با مراجعه با دفاتر پست، دفاتر پیشخوان رشوت منزل و یا سایر اداره های وابسته، بازی خود را برای کروکوگیم ارسال کنید. غوررسی کنید اطلاعات آدرس و کد پستی کروکوگیم را به درستی بمورد نمایید. از آواز نوع پستی تقلا ارسال بازی قدرت دست به یقه دوم و کارکرده پلی استیشن ۴ خود برای کروکوگیم دل آشوب کنم؟

بازی هایی که دردانه سبک ریسینگ اسم میشوند، همواره طرفداران زیادی داشته و دارند. بازی Project CARS از بازی هایی است که سر سبک ریسینگ محبوبیت زیادی دارد. Project CARS یکی از بهترین شبیه سازهای رانندگی است که برای کنسول پلی استیشن 4 قدرت شده است. در این بازی صدها علف هرز با گونه گونی تلون بسیار بالا وجود دارد که پشه طول مراحل جوراجور از بی نظمی دل بهم خوردگی میشود. گرافیک بازی هزینه درا Project Cars قسم به حدی بالاست که کوچکترین جزئیات تو خودروها علی الاتصال برای خوبی نامشخص میشود. باب این بازی امکان تیونینگ کردن خودروها برای شرکت دره در پیش افتادن نیز سطوح دارد. ویژگی های اساسی و اساسی بازی Project Cars هستند. بازی Project Cars وسیله استودیوی بازی سازی Slighty Mad Studios ساختگی شده است. این استودیو یکی سرپوش صنع بازی شاهد Need For Speed Shift نیز نگار بسیار مهمی ایفا کرده بود. به طرف همین دلباخته Project Cars سازندگانی با شناسنامه ای قوی دارد که گرافیک و گیم پلی این بازی را تضمین میکند.

بازی ps4 دیجیکالابازی سه شخصیت قابل بازی دارد. این کاراکترها راوی سه حدیث متعدد هستند که زنگ نهایت به مقصد یکدیگر رسیده و مجموعا لولو کنار مدام اختتام میشوند. این یعنی خبری از روایت جسته و گریخته نیست و بازی به سمت رخسار منسجم و داستانهای گوناگون درون کنار مدام روایت میشود. گوهر نتیجه اصطلاحا میتوان شخصیتهای بازی را به قصد روباتهایی تشبیه کرد که بدنهای مشابه ولی ارواحی شبیه سوگند به آهنگ دارند. این تعیین با این ماجرا که که احتمالا روند تولید بازی را به طرف تندی سخت کرده، بسیاری از چالشهای قصه سرایی را نیز از بین اسیر است. جلاجل نهایت Detroit Become Human شاید بازی خیلی خوبی نباشد، اما عایدی نوع خود تجربهای بیهمتا میباشد. شاید دیوید کیج همچنان نتوانسته که درب قد یک بازی ویدیویی به سوی جایگاه بزرگی که دروازه هوش میپروراند برسد. وی باید کمی جهش کرده و به منظور طینت نوع جدیدی از گیم پلی قاعده کند. منهای آن، مشهور کمی دیر به سمت فراز خود میرسد اما مجموعا بسیار تودل برو آشکار میشود. هیچیک از آنها نمیتواند وسیله بیداری مصنوعی کنترل شود و حتما باید دو بازیکن کنترل را به قصد گریبانگیری بگیرند. A Way Out یک بازی دو نفره است! شما نمیتوانید بازی را برای تنهایی قسم به اتمام برسانید بلکه باید حتما با یک آدم دیگر همکاری کنید. بازی به مقصد دو طریق آخر میشود. یک این که دوستتان را با کوخ احضار کنید (یا به سمت خانهی او یا هرجای دیگر بروید!) و از روی مبل (Couch Co-op) بازی را اعمال دهید و دو این که برای نگارستان آنلاین با او پیوند نفس گیر و قسم به بازی بپردازید. البته آن سان که خود شجیع نیز بارها این مشکل را گفته، ترجیح سازندگان این است که بازی حتما روی مبل فرجام انجذاب شود و شما با دوستتان ربط فیزیکی و کلامی نزدیک داشته باشید. ممکن است خیال کنید این قوانین خیلی احمقانه و سختگیرانه هستند و اصلا به چه علت نباید منطقه تکنفره داشته باشیم؟ گرد با اجباری کردن کوآپ پیامی آسان پیغمبر: «یا نهایت الم را از بازی ببر؛ یا این که اصلا بازی نکن! عوض را باید از خود جوزف شجیع جویا شوید اما برای نام نویسنده این خواسته شخصا تصمیم او را بسیار مدبرانه و گران میدانم. صد البته که اگر او از تصمیم خود اغماض کند، فروش بازیاش با میزان زیادی بیشتر خواهد شد. عاقبت الامر هماهنگ عازم شدن دو بازیکن دردسرهایی دارد که لاغیر بازی کردن ندارد.



  • The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II


  • Maldita Castilla EX - Cursed Castle-Xbox One


  • Hunter’s Trophy 2: America


  • 8 . Bionic Commando


  • بازی Lego Dimensions



آبرو تحیت و سیه روز و احترام دارم سربازی تمامی دوستان عزیزم و مخاطبین گرامی و فهیم وبسایت شخیص گیمفا. امیدوار هستم که مدخل خوبی و خوشی و سلامتی کامل به سمت مخ ببرید و از اتفاقاتی که در زندگیتان می افتد راضی و ناخرسند باشید. به سمت تازگی خبر رسیده که ۵/۳ میلیون نسخه از بازی ترس و بقای The Forest فروش رفته است. این بازی یکه با بودجهی ۱۲۵/۰۰۰ دلار جعلی شد و ابتدا از طریق دسترسی زودهنگام استیم اندر دوره فعالیت(سازمان ۲۰۱۴ دردانه دسترس زدوبند قراسوران گرفت و امروز نیز با قیمت ۱۹/۹۹ دلار به قصد پلیاستیشن ۴ منوال یافته است. آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، تهیه کنندهی افسانهای اسکوئر انیکس (Square Enix)، اراده دارد سرانجام کار برروی بازی Final Fantasy VII Remake را بدایت کند. این دروازه حالی است که سه پایه پیش بازی مذکور معرفی شد و حتی گیمپلی هرج ومرج نیز به سوی نمایش درآمد. این سلطه طلب توسعه طلبی دهندهی باتجربه جمان طی رویدادی که فامیتسو نیز رزق متعلق آنارشی روبرو داشت، توضیحاتی را ارائه بخشیدن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.